söndag 14 juli 2019

- Ystad!

Igår var vi i Ystad och träffade min mormor och hennes man, och mamma o pappa var där också.
Det var den här streetfood marknaden i Ystad så vi gick en runda där och åt smaskig mat :)
Det var dock inte lika bra väder som vi hade hoppats.. det ösregnade, och blev tom lite åska.. Men vi fick ett uppehåll där vi passade på att gå på marknaden. Sen hann vi bara tillbaka till mormors koloni innan regnet började igen :P
Men det var mysigt ändå. Louie fick lekt av sig lite, Myrah fick träffa sin morfar ^^) (som ju är hennes absoluta favorit)

Där finns ett ställe som säljer världens godaste fudge. English fudge!
Det blir väldigt dyrt men det är så värt det, för det finns inget godare! Jag brukar köpa på mig ganska många av deras "bubblegum fudge".. men i år blev det inga.. :(
Jag och Philip har ju en deal att inte köpa/äta godis på hela året...
Jag var dock väldigt sugen på att bryta den dealen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar