lördag 22 juni 2019

- Min Louie

Det är helt fantastiskt att vara Louies mamma ibland!
Ja, jag säger ibland men det är ju faktiskt 99% av tiden ^^)
Den där sista procenten är när man bara vill sälja honom på blocket..!

Det är så häftigt att se honom utvecklas till en liten människa! En människa med stark vilja, galen personlighet, fiffiga idéer, egna intressen..
Och han pratar.. så mycket!
Eller babblar mest.. för det är fortfarande svårt att förstå hälften av det han säger.. 
Men så kommer det guldkorn! En hel mening som man förstår, och så bara WOW!
Han är på riktigt..! ^^)
Tänk att han fyller 3 år i oktober.. tiden har verkligen rusat iväg!

Idag sa han när Phs farmor kom på besök:
"Jag heter Louie" och pekade på sig själv.

Och innan när han och jag satt i trädgården och käkade lite glass i solen, så kom ett flygplan långt upp på himlen.
"Mamma, kolla! Ett flygplan!"
"Hej flygplanet! Jag äter glass!"

Han älskar ju flygplan, bilar, motorcyklar, brandbilar, polisbilar, ambulanser.... ja.. allt med motor och som låter brum typ.. Han är ju inte en Holgersson för ingenting lixom..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar