söndag 29 juli 2018

- Semester

I fredags åkte jag, Philip och Louie till Skara sommarland med mina systrar och deras familjer.
Ungefär 4h upp.. jag var orolig över hur Louie skulle hantera bilresan, men han skötte sig exemplariskt! ^^)
Skara sommarland är ju till största delen en vattenpark, och Louie är lite av en badkruka.... Men han badade lite och åkte nån karusell. Han är ju trots att knappt 2 år, så det är svårt att göra nånting som han verkligen uppskattar.
Men vi andra hade jättetrevligt och mysigt. Badade massa, solade, åkte några karuseller, umgicks.
Vi blev väldigt besvikna på maten på campingen, men annars var vi nöjda.

Vi hyrde stuga tillsammans med Tessan och hennes två kids. 5 personer, 4 bäddar... och så ungefär 1000 grader i stugan på det.. jag sov i bilen! Iaf första natten, sen bytte jag och Philip.

Förra året var vi på Halmstad Äventyrsland.. får se vart vi åker nästa år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar